Drogi Maturzysto.
Czy wiedziałeś że, według ,,Ministerstwa Edukacji i Nauki’’ w 2022 r aż 18% osób przystępujących do matury nie zdało jej w pierwszym terminie z powodu matematyki?
Dlaczego co piąty uczeń nie potrafi zdać egzaminu maturalnego z powodu matematyki, mimo to że spędza około 576 godzin ucząc się jej w szkole średniej?
[4 lata szkoły x 36 tygodni nauki co roku x 4 godziny tygodniowo = około 576 godzin w ciągu 4 lat.]
Za chwilę wszystko wyjaśnię, ale najpierw zadam Ci jedno pytanie….
''Czy chciałbyś dowiedzieć się, jakim cudem dwójkowy uczeń, który nie był orłem z matematyki i oblał ją w pierwszym terminie na 8%, przygotował się do poprawki w cztery godziny korepetycji i 10 godzin jego indywidualnej pracy oraz zdał ją na poziomie 50%?''
Zgaduję, że jak większość moich podopiecznych ostatnie parę lat edukacji spędziłeś na imprezach i dobrej zabawie, a szkoła i nauka Cię nie interesowały.
Niestety w klasie maturalnej znalazłeś się szybciej, niż myślałeś. Teraz jesteś przerażony i nawet nie masz pojęcia, za co się wziąć.
Próbujesz uczyć się tych wszystkich nieprzydatnych rzeczy, których każą Ci się uczyć nauczyciele w szkole.
Przeliczasz zadania, co do których nie masz pewności, że w ogóle się pojawią na maturze.
Nie widzisz żadnego lepszego wyjścia, dlatego ślęczysz tak nad książkami i marnujesz swój czas.
Niestety mimo to nadal nie radzisz sobie z arkuszami maturalnymi, nie rozumiesz treści większości zadań, nie wiesz które zadania pojawią się na maturze i jak sobie z nimi poradzić.
W tym artykule udowodnię Ci, że jeżeli potrafisz dodawać, odejmować, mnożyć i dzielić ułamki to potrafisz również zdać egzamin maturalny z matematyki na ponad 30%, przygotowując się do niego zaledwie 18 godzin, dzięki rozwiązywaniu [pewniaków maturalnych] z pomocą systemu „Słów Kluczowych”.
Widzisz, już od ponad 10 lat przygotowuję maturzystów do egzaminu maturalnego z matematyki.
Spędziłem ponad 5000 godzin na udzielaniu korepetycji.
Osobiście pomogłem już ponad 400 kursantom osiągnąć ich wymarzony wynik na maturze.
Poza tym poświęciłem ponad 500 godzin na opracowanie teorii „Słów Kluczowych”, dzięki którym „dwójkowi uczniowie” wiedzą, jak rozwiązać każde zadanie w kilka sekund, nawet bez czytania całego polecenia.
Jest to prawdziwy „game changer”, ponieważ nikt poza mną nie opracował jeszcze czegoś takiego!
Dziś już wiem praktycznie wszystko o skutecznej nauce do matury z matematyki i nie mówię tego, aby się chwalić.
Mówię to, po to, aby ustrzec Cię przed błędami polskiego systemu edukacji, dzięki którym, gdy sam byłem w szkole średniej, straciłem setki godzin na naukę rzeczy, których w ogóle nie było na maturze.
A więc jak to się stało, że znalazłem się w tym miejscu, w którym aktualnie jestem i dlaczego już od ponad 10 lat udzielam korepetycji z matematyki?
Wiele osób może uważać, że od najmłodszych lat uczyłem się tylko matematyki i właśnie z nią związałem swoje życie.
Nic bardziej mylnego.
Całe życie kręcił mnie sport i od najmłodszych lat marzyłem o tym, aby zostać zawodowym piłkarzem.
Dlatego każdą wolną chwilę spędzałem na boisku.
Niestety 3 miesiące przed maturą moje marzenia legły w gruzach.
Podczas treningu zerwałem więzadła krzyżowe w prawym kolanie.
Widocznie los chciał dla mnie innej przyszłości…
Kontuzja była na tyle poważna, że wiedziałem już wtedy, że nie mogę zostać zawodowym piłkarzem.
Nie miałem innej opcji, jak iść na studia i znaleźć dobrze płatną pracę.
Leżąc w szpitalu przykuty do łóżka, jadłem pizze i przeglądałem internet w poszukiwaniu pomysłu na swoją przyszłość.
Trafiłem wtedy na ciekawe analizy rynkowe.
Według analityków zajmujących się rynkiem pracy to właśnie wynagrodzenia dla specjalistów, którzy ukończyli kierunek matematyczny, mogą niemal od początku sięgać wysokich kwot.
Pomyślałem wtedy, że najlepszym rozwiązaniem byłoby bardzo dobrze napisać maturę z matematyki.
Pensje matematyków pracujących w najlepiej opłacanych branżach, czyli IT, finansach, bankowości, audycie czy doradztwie, zaczynają się od kilku tysięcy.
Więzadła zerwałem pod koniec stycznia, matura w maju więc dokładnie miałem trzy miesiące na to, żeby nadrobić wszystkie zaległości i się dobrze przygotować.
Niestety 10 lat temu nie byłem w tak dobrej pozycji, jak teraz.
Nie miałem opracowanej teorii rozwiązywania zadań za pomocą systemu „Słów Kluczowych”.
Nie wiedziałem, które 20% zadań, których każą nam się uczyć w szkole, odpowiada za 80% punktów na maturze.
Nie miałem żadnego planu nauki, byłem kompletnie zagubiony i nie wiedziałam, czego mam się uczyć.
Nie było mnie wtedy stać na korepetytora.
Dlatego nie miałem innego wyjścia jak zaufać naszemu systemowi edukacji i podporządkowanym mu nauczycielom w szkole.
Rozwiązywałem setki zadań, co do których nie miałem pewności, że w ogóle się pojawią na maturze.
Robiłem wszystko, co tylko przyszło mi do głowy, bez żadnej konkretnej strategii nauki.
Wkuwałem przypadkową teorię z podręczników, ponieważ nie wiedziałem, czego powinienem nauczyć się na pamięć.
Uczyłem się tak po kilka godzin dziennie i nie miałem bladego pojęcia, jak wiele czasu marnuje, ucząc się wszystkiego, czego każą nam w szkole.
Męczyłem się tak, ponieważ bardzo ambitny.
Chciałem dostać się na wymarzone studia, znaleźć ciekawą pracę i zarabiać sensowne pieniądze.
Miałem nadzieje, że jeżeli jest ciężko, to efekty przyjdą same.
W końcu od najmłodszych lat słyszałem, że „ciężka praca popłaca”...
Nie wiedziałem wtedy, jak bardzo się myliłem.
Dopiero po kilku latach udzielania korepetycji zorientowałem się, że tak naprawdę tylko 20% z rozwiązywanych zadań z książek maturalnych i zbiorów zadań daje aż 80% punktów na egzaminie.
Niestety w szkole nikt mi o tym nie powiedział i kazali mi się uczyć wszystkiego…
Ślepo wierząc w system edukacji, uczyłem się po kilka godzin dziennie, byłem przemęczony, ale nic z tego nie wynikało poza stosem kolejnych kartek, które piętrzą się na biurku.
Przez to, że działałem bez żadnego planu, bardzo chaotycznie, nie mając świadomości Co robić, czego nie robić oraz co umieć. Nie osiągnąłem mojego wymarzonego wyniku 100%.
Co prawda udało się osiągnąć taki wynik, który otwierał mi drogę na wszystkie Studia w Białymstoku, ale cała ta sytuacja nie dawała mi spokoju.
Miałem wtedy świadomość, że każdego roku system edukacji będzie krzywdzić maturzystów, każąc im marnować czas na naukę bezsensownych rzeczy.
Dlatego postanowiłem, że będę tą osobą, która będzie pomagać maturzystą w nierównej walce z systemem edukacji.
Maturzystom, których nie stać na prywatnego korepetytora.
Maturzystom, którzy nie mają pojęcia, za co się wziąć, dlatego słuchają nauczycieli i uczą się tych wszystkich nieprzydatnych rzeczy.
Maturzystom, którzy ślęczą przed książkami, a mimo to nie rozumieją większości zadań, nie wiedzą, które zadania pojawią się na maturze i jak sobie z nimi poradzić.
Maturzystom, którzy przeliczają zadania, co do których nie mają pewności, że w ogóle się pojawią na maturze.
Maturzystom, którzy w głębi siebie wiedzą, że tylko marnują swój czas, ale nie mają żadnego lepszego wyjścia.
Dziś już od 10 lat przygotowuje maturzystów do matury z matematyki.
Spędziłem ponad 5000 godzin na uczeniu indywidualnym.
Pomogłem już 400 moim zadowolonym kursantom.
Co więcej, przez ostatnich kilka lat udało mi się mocno dopracować mój system nauki.
Teraz mogę Ci śmiało obiecać, że…
Jeżeli potrafisz dodawać, odejmować, mnożyć i dzielić ułamki i poświęcisz łącznie 18 godzin na naukę, to zdasz maturę na ponad 30%.
Masz moją osobistą gwarancję, że zdasz maturę, nie spędzając całych dni na nauce i rozwiązywaniu zadań.
Wystarczy uczyć się tylko 20% najważniejszych rzeczy, a resztę olać.
Niepodważalnym dowodem na poparcie moich słów jest historia jednego z moich kursantów:
Rok temu, 29 lipca przyszedł do mnie pewien „dwójkowy uczeń” Michał.
Michał nigdy nie był orłem z matematyki, a jej naukę traktował raczej jako przykry obowiązek.
Uważał, że nie jest mu do niczego w życiu potrzebna i chciał tylko zaliczyć maturę na 30%.
Podczas spotkania, powiedziała mi, że oblał matematykę w pierwszym terminie i potrzebuje pomocy.
Jego sytuacja była dość trudna, ponieważ do poprawki zostało 3 tygodnie, a kursant napisał podstawę na zaledwie 8%.
Przyznał się również że przed wizytą u mnie był na innych rozmowach z korepetytorami, lecz nikt nie chciał podjąć się tego zadania.
Zresztą sam bym się tego nie podjął, gdybym w ciągu ostatnich kilku lat udzielanie korepetycji nie opracował swojego unikalnego systemu.
Kursantka nie miała już czasu na rozwiązywanie setek zadań, co do których nie mamy pewności, że w ogóle się pojawią na maturze.
Trzeba było skupić się tylko na 20% najważniejszych zadań do matury, które odpowiadają aż za 80% punktów uzyskanych podczas egzaminu.
Udało mu się zdać poprawkę aż na 50% w ciągu 4 godzin korepetycji i około 10 godzin jego samodzielnej pracy, startując z poziomu 8%!
Pytanie.
Jakim cudem teraz osiągnął wynik 50% w niecałe 15 godzin nauki, skoro wcześniej spędził około 576 godzin na nauce w szkole i napisał podstawę w pierwszym terminie na zaledwie 8%?
Odpowiedź jest prosta!
Był w stanie osiągnąć taki wyniki tylko dlatego, że podałem mu na tacy wszystkie najważniejsze zadania i zagadnienia, dzięki czemu mógł poświęcić swój czas tylko na naukę i skupić się w 100% na najważniejszych rzeczach.
Pokazałem mu jak zrozumieć wszystkie najważniejsze zadania w zaledwie kilka sekund, bez czytania całego polecenia, działki teorii „Słów Kluczowych”.
Rozwiązywaliśmy same najprostsze pewniaki maturalne, które odpowiadają za najwięcej punktów na maturze.
I co najważniejsze, nie poświęciliśmy ani sekundy, na których zadania po prostu nie opłaca się rozwiązywać. Czyli te, które są trudne, czasochłonne i dają mało punktów na egzaminie.
Podsumowując 4 godziny pracy ze mną i 10 godzin odpowiedniej pracy w domu było więcej warte niż 576 godzin spędzone w szkole i przy podręczniku.
Wniosek, jaki z tego płynie: ilość godzin spędzona na matematyce nie odwzorowuje wyników na maturze.
Liczy się plan, podejście, świadomość co musisz umieć, jakie zadania robić, czego nie robić oraz znać teorię „Słów Kluczowych”, które ułatwiają pracę i pozwalają zrozumieć zadanie w kilka sekund.
Niestety podejście, które spotykamy w szkole, jest totalnie przeciwne.
Większość nauczycieli jest niekompetentna i każą uczyć niepotrzebnych rzeczy.
Właśnie z tego powodu co piąty uczeń nie potrafi uzbierać zaledwie 30% punktów z matematyki, mimo że spędza około 576 godzin, ucząc się jej na lekcjach w szkole średniej.
Wydaje się to niewiarygodne, ale to prawda!
Uwierz mi, wiem, co mówię. Udzielam korepetycji już od ponad 10 lat.
Żebyś już nie miał żadnych wątpliwości co do skuteczności mojego systemu nauki, pokażę Ci kilka z całej masy pozytywnych opinii, które wysyłają mi moi podopieczni.
Jak już wspominałem, byłem jedną z tych osób, która zmarnowała setki godzin na naukę nikomu nieprzydatnych rzeczy, których kazali mi się uczyć w szkole.
Dopiero po maturze zorientowałem się, że polski program nauczania jest idiotyczny i 80% zadań, których kazali mi, się uczyć w ogóle nie było na egzaminie.
Postanowiłem sobie wtedy, że będę ostatnią osobą, która została ofiarą polskiego systemu edukacji.
Co więcej, nie tylko tak postanowiłem, ale już od 10 lat jestem korepetytorem i pomogłem już ponad 400 osobom przygotować się do matury z matematyki.
Niestety, mój czas jest bardzo ograniczony i nie jestem w stanie osobiście pomóc wszystkim.
Dlatego stwierdziłem, że dobrym pomysłem będzie stworzenie kursu online, w którym wytłumaczę krok po kroku, co trzeba robić, aby móc samemu przygotować się do matury z matematyki podstawowej ucząc się łącznie 18 godzin i mieć gwarancję, że zdasz na ponad 30%.
Co najlepsze, z moim systemem nie będziesz musiał zakuwać wiedzy, która i tak zaraz się ulotni i nie jest Ci do niczego potrzebna.
Nie będziesz musiał szukać i przeliczać zadań, które nie są Ci do niczego potrzebne, bo nie pojawia się na maturze.
Nie będziesz już musiał się martwić, że nie zdasz matury z matematyki.
Będziesz robił tylko i wyłącznie 20% czynności, które przyniosą Ci 80% efektów.
Widzisz, ja już dopracowuje i optymalizuję mój system od dobrych 10 lat.
Przeanalizowałem wszystkie zbiory zadań, książki i kursy związane z maturą z matematyki.
Spędziłem ponad 5000 godzin na udzielaniu korepetycji i przetestowałem wszystkie moje metody na ponad 400 kursantach.
Mam ogromne doświadczenie i poświęciłem na to masę czasu.
Dokładnie wiem, co działa, a co nie, i co przynosi nam najlepsze efekty.
Dlatego, zamiast próbować robić to na własną rękę, możesz cały ten proces mocno przyspieszyć.
Kurs jest w formie nagrań wideo, umieszczonych na platformie online. Tak abyś mógł z nich korzystać kiedy tylko zechcesz. Dlatego masz do nich dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Po zaksięgowaniu Twojej płatności otrzymasz email z linkami do strony gdzie znajdują się wszystkie materiały.
Pomyśl tylko, nie tracisz czasu ani pieniędzy na dojazd, nic Ci nie przepada, wszystkie materiały masz w jednym miejscu, do których możesz zawsze wracać.
Szacuję, że:
TEORIA I SŁOWA KLUCZOWE są warte 99 zł
Nagrania gdzie rozwiązuje zadania są warte 197 zł
Lista „Pewniaków Maturalnych” jest warta 47 zł
Moduł (Jak się uczyć?) jest wart 67 zł
Dlatego cały kurs jest wart 410 zł.
BONUS nr 1 - Test sprawdzający wiedzę jest wart 97 zł.
BONUS nr 2 - Dożywotni dostęp do zamkniętej grupy na FB jest wart 97 zł.
Dlatego szacuję wartość całego kursu wraz z bonusami na 604 zł.
Uwierz mi, to nie jest przesadzona cena.
Każdy, kto miał okazję ze mną współpracować, powie Ci, że faktycznie dostarczę Ci taką wartość!
Pozwól, że spytam.
Jak sam wyceniłbyś kurs, dzięki któremu, zaledwie po 18 godzinach Twojej łącznej nauki z kursem, będziesz miał gwarancję, że zdasz maturę na ponad 30%?
Nie będziesz, musiał już chodzić do szkoły, marnować swojego czasu na naukę niepotrzebnych rzeczy i przejmować się maturą z matematyki.
Wiem, że nie da się przeliczyć takich korzyści na pieniądze, bo to prawie jak instrukcja do hakowania klucza maturalnego, ale gdybyś miał uczciwie wyznaczyć cenę takiego kursu, nie patrząc teraz na swoje zarobki, to ile to by było?
Pomyśl ile stresu, nerwów i nieprzespanych nocy jesteś w stanie zaoszczędzić!
Mam nadzieję, że ucieszysz się, ponieważ cały pakiet już za chwilę może być Twój, wraz z wszystkimi bonusami za jednorazową inwestycję 47 zł...
Daję Ci najlepszą możliwą wiedzę, za mniej niż wynosi jedna godzina z przeciętnym korepetytorem matematyki (80 zł).
Dlaczego proponuję takie warunki skoro mój system działa?
Odpowiedź jest bardzo prosta: ponieważ wiem, jak bardzo ten kurs jest skuteczny. Dlatego wiem, że jeżeli kupisz ten produkt i przyniesie Ci on upragnione efekty, to polecisz mnie swoim znajomym.
Co spowoduje, że jeszcze więcej osób o mnie usłyszy i zainwestuje w mój kurs.
Powiększy się, dzięki temu, moja baza zadowolonych klientów i otrzymam jeszcze więcej pozytywnych rekomendacji.
A tym samym umocnię jeszcze bardziej swoją pozycję na rynku.
Teraz już wiesz, dlaczego tak tanio...
Po prostu realizuję swoją strategię marketingową i cele biznesowe.
Widzisz, jestem bardzo mocno przekonany o skuteczności mojego systemu nauki, dlatego daję Ci 90 dni gwarancji rezultatów, abyś mógł spokojnie wypróbować mój system, zdać maturę na ponad 30% i przekonać się na własnej skórze o jego skuteczności.
Dlatego, gdybyś jakimś cudem przerobił mój kurs, uczył się we wskazany przeze mnie sposób i nie osiągną rezultatów, o jakich mówię w ofercie.
To wystarczy, że napiszesz do mnie e-maila na adres kowalkop@gmail.com, a ja oddam Ci wszystkie zainwestowane pieniądze w ten kurs.
Po prostu nie chcę brać od Ciebie żadnych pieniędzy, jeżeli nie będziesz zachwycony z efektów, jakie osiągasz, a wiem, że będziesz, dlatego liczę, że później wyślesz mi pozytywną opinię na ten sam adres email. 😉
Jeżeli chcesz zdać maturę z podstawowej matematyk na ponad 30%, bez nerwów i zarywania nocek, poświęcając na naukę najmniej czasu, jak się tylko da, to ta oferta jest najlepszą, jaką mogłem Ci zaproponować!